Wednesday, February 11, 2009

NIE LA KENGKAWAN SEKAPAL......SEKEPALA

mase blaja kat poli pd dulu memang pengalaman yg seronok la lagi2 mase aku mule masuk cni hari2 aku nanges tau coz duk kat jementah wawawaw......sume ni xsame cam pengalaman aku mase kat pd dulu kitaorang seronok manjang.....nakal....slumber n kaki rayau hahaha.....sampai aku penah la frust sgt mase mule2 duk cni kalau la kat pd leh further degree aku la orang yg first g daftar la.....

COVER ALBUM

tapi best gak la dpt geng yang satu kepala....ye dulu mase dip aku ngan dak2 clas xpenah sebulu sebab sume jenis2 poyo gak la ......gilerrrr kuasa...oppps sory la kalau de yg terperasan..... dlm kelas aku ...masnie ...atie...zura...n aleeng selalu xberap suke sgt nak campur ngan dak2 clas lagi2 geng poyo tu...ye ar sape xmarah bile class rep lesapkan duit kitaorang kaye nak buat aktiviti tapi duet tu buat tampung operation mak die saket...aku tau la ornag susah aku pun susah n ramai g yg susah tapi jgn la amek kesempatan.....walaupun die da ganti duet kitaorang tapi xkan lupe la pe yg die da buat tu...lebih akyu geram de lak minah dalam kelas aku nie dah la selalu cari pasal ngan kekawan aku boleh lak maen2 sumpah ngan Quran suh kitaorang maafkan mamat yg amek duet kitaorang nie...pehaaaalll....nasib die xberani nak g jupe aku n membe2....



Kenal ngan membe2 aku nie banyak la memori indah...hit...tangkap leleh yang penah kitaorang alami bersame..... TQ la for being my best friends









No comments:

Post a Comment