Tuesday, February 24, 2009

23.12.2006

End of year 2006 abang aku kawen....memang xsangke la aku coz abang aku nie kawen gak ye ar klu nk ikutkan die nie dulu penakot sangat selalu la kene marah ngan abah aku....ye ar kadang2 sebabkan die takot sangat nak tido sengsorang malam2 merengek2 panggil mak aku gara2 takot sangat......kesian gak aku tengok abang aku nie....boleh kate die ni dalam adek-beradek aku die nie la yg lemah semangat ....penah dulu ikut abah aku memancing bukan aku yg demam tapi die yg demam sampai xsedar asyik meracau je.....

lagi satu pengalaman nakal abang aku nie mase umur die 11 tahun camtu ar ayah aku dapat tangkap die merokok berkotak-kotak kat bawah rumah , mentang-mentang la bapak aku xde kat kedai die la jdi tauke jap.....pe lagi kene hambat ngan ayah aku.....xpasal2 die kene ikat kat pokok jering blakang rumah aku.....teruk gak ayah aku rotan die yang pasti aku la ngan akak aku yg jadi dalang kadang2 tu....hahaha padan muke die.....

Berita baek tahun lepas la da dkt 2 tahun abang aku kawen baru la dpt anak syukur la alhamdulillah....dapat la baby boy....name die muhammad harith imran so aku harap moga dengan kehadiran harith kehidupan abang n akak ipar aku bertambah rukun dan damai....(mengarang la plak)hahaha.....
ni la picture kawen abang aku......







No comments:

Post a Comment