Thursday, February 5, 2009

Ni 6 Orang Anak Aku


Hari nie aku just nak break all the skemamize nye ayat yg aku gne mse mule2 wat blog......bukan pe mule2 wat blog aku kene ar gune ayat skema ye ar takot gak aku buatnye PM Kamel nk tgk blog aku kang klu gne ayat sempoi kang die xsuke an??? tapi once aku nengok dak2 laen bt sempoi so aku pun bt perubahan sket ar...tapi de sket2 ayat skema yg aku kene gak tules....malas la nak merepek2 .....k klu korang dapat tengok kat atas ni anak2 aku.....oooopssss anak buah ar...tak sangka skang ni da 6 orang ank buah aku......anak buah aku yg 1st tu najie skang study kat sbp kat kedah da form 2 dah tapi badan besar ngalahkan aku....second adek die nadia...tapi aku prefer cal die nadiang coz die cam sengal2 ubi la.....pastu last adek die fareez yang ni tukang kepo kat rumah n ske merajuk cam pompuan ar....hah yg bersilat ni Danial die ni klu balik umah aku ske ngepow jajan ngan adek die Danish kat abah aku......siap la bile lepak kedai abah aku macam jajan die amek abah aku pun xbleh buat pe....ni yg baby cute tu br je lahir 23.12 hr tu....abang aku punye perasan die kate Harith Imran ni sejibik cam muke die...tapi aku kene ngaku gak memang die cam abangaku ar....



Ni ar aksi2 diorang mse ngah tolong ma aku .......siap ngan aksi tu pun aku pakse n janji nak blanje aiskem tu yang pose tu.....












No comments:

Post a Comment