Monday, February 23, 2009

AKU DAN BULAN OGOS

OGOS
Mesti ramai yg lahir bulan 8 kan?? termasuk la aku nie....tanggal 25.8.1986 bulan kemerdekaan tue...waktu tue la aku lahir jam 5.30 pagi...aku bersyukur la pada ALLAH S.W.T yang beri kehidupan pada aku di dunia nie....thanks gak bt ma yg banyak berkorban selama nie...anyway mase aku lahir de 1 gak perkara merisaukan parents aku ye ar....baby laen lepas seminggu tali pusat da tanggal tapi laen jadi kat aku bile genap 25 hari aku lahir baru la tali pusat aku kering n tanggal mase tu ma kau cerite punye la risau kerap gak bawak jupe doktor tapi doktor kate ok je cume kes aku nie jarang la berlaku.....so kite sebagai hamba pada tuhan yg berkuasa kene la sedar setiap yg terjadi tue de hikmahnya....anyway nie la beberapa sifat-sifat bagi orang yg lahir pada bulan 8 yg pasti bukan la sume sifat tue mewakili perwatakan aku banyak sangat tue.....yg sederhana itu la aku.....
  • Suka berlawak.
  • Mudah tertawan padanya.
  • Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
  • Berani dan tidak tahu takut.
  • Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
  • Pandai memujuk orang lain.
  • Terlalu pemurah & bersikap ego.
  • Nilai harga diri yang sangat tinggi.
  • Dahagakan pujian.
  • Semangat juang yang luar biasa.
  • Cepat marah & mudah mengamuk.
  • Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
  • Sangat cemburu.
  • Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
  • Cepat berfikir.
  • Fikiran yang berdikari.
  • Suka memimpin & dipimpin.
  • Sifat suka berangan.
  • Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
  • Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
  • Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
  • Belajar untuk bertenang.
  • Sikap kelam kabut.
  • Romantik, pengasih dan penyayang.
  • Suka mencari kawan

No comments:

Post a Comment