Monday, February 16, 2009

Celoteh Din buat aku sakit hati

Hari ni nak citer xbanyak ar...ok....korang pg2 de dengar tak celoteh si din beramboi ngan aznil perhggg lawak gilerrrr...pagi tu je ar aku dengar era coz program die yg len2 tu sangat boring....de satu pagi nie die ajak ar pendengar berlakon ngan die ....aku mse tu ngah ngantuk xcukup tido (konon2 je) drive sambil dengar die merapu...aku solute la ngan din nie coz skang xramai la pelawak yg aku rase pandai buat lawak spontan balik2 bt lawak same je.....die ni bile berlawak kelakar sampai sakit hati aku nie..aku ingat g mase aku kecik2 dulu die de la jdi DJ jap kat THR ermmmm 1 family memang ske dengar lawak die nie.....

semalam die berlakon jd mak n sumpah anak die gajah......siot la si din ...lagi mse pertandingan untuk pakaian tercantek tu sedap2 dieduk ngutuk baju orang....anyway lawak die leh masuk la coz die slumber.....so spe nak mask raje lawak tu....belaja la si din....pecah perut aku bile die jadi nujum n tilik tahi lalat orang hhahaha......nnt korang dengar la celoteh die tu....terbarai gelak reramai tak tu pun call n berlakon untuk drama sebabak ngan die.....

No comments:

Post a Comment