Wednesday, February 11, 2009

Koyen's Family


KOYEN
Nie la antara picture2 kucing aku yg menarek....anyway kucing jantan kesayangan aku nie name die koyensempena ambik dari satu word yg aku mase kecik2 dulu pelat nak sebut.....kecik2 dulu aku suke ngan warne oren so sebabkan lidah aku ni lembut lagi aku selalu la sebut oren tu koyen...hahaha so koyen aku ni da 2 tahun da ramai kaum kerabat die yg da mati skang ni tinggal die ngan mak die , akak die A.KA ORked , adek kembar die (puteh & Kunin).....

Nie sume bukan senang aku nak ambik picture die aku yg kene sabar la ikut je die bawak aku kat mane lokasi yg die suke laa....tapi senang sesi fotografi ngan binatang xpayah make up n paling senang xbuat perangai & very punctual la....hahaha


KUNIN
Nie ar adek koyen yg kembar nie name die kunin agak pemalu tapi still nak expose gak tu (bukan expose mistik eh)














PUTEH

So yg nie puteh pe yg menarek kat die ni agak pemalu tapi kuasa Allah yg Maha pencipta tu mate die ni sebelah warne biru sebelah lagi warne hijau.....cam caucasian ke pan asian hahahaha......












MISS ORKED
NIe lak orked die nie bile touch up badan die tu lebih2 sgt cam2 gaye akrobatik yg die reti tapi aku nasihatkan katkorang luar sane please DON'T TRY THIS AT HOME...




















MANJE
Nie la si manje tapi sayang baru je bulan lepas die mati....ish...ish...ish sedey gak aku coz dei ni cam baby sitter la suke sanga curahkan kasih sayang die kat koyen n adik2 die....die penah la de anak tapi sebabkan xde experience sume anak die mati ksian....binatang pun kenal erti kasih sayang.... manusia lak??? lu pikir la sendiri.....









No comments:

Post a Comment