Wednesday, March 18, 2009

Sandal hilang ...de sape nampak tak???

Haaaa...nie pengalaman semalam aku....geli gak hati aku nie...boleh lak pas abes clas IM semalam kol 6 ...aku nak cepat2 la balik bile turun je melilau aku cari sandal aku....bengang gak aku mule2 ingat salah letak tapi bila budak2 nie makin lame makin sikit da balik tak jugak nampak bayang sandal aku tue....tak pasal2 la dak2 kelas aku tue gelak2kan aku....aku kesah la gak coz kalu aku punye sandal tu branded takpe la ....tapi nie brand boon boon je tu aku beli kat pasar tani..tapi pelik de gak la yg berkenan....sengal....aku pun xpuas hati cari2 last2 jupe kat class hujung setelah aku belek2 ermmm memang betul la tue sandal aku ....siot la budak yg ambek tue...tak nak la tuduh tapi pelik gak camne leh sampai kat situ...tu la pengalaman pelik sepanjang hidup aku...setakat nie belum penah la hilang sandal nie firts time la....

No comments:

Post a Comment