Wednesday, March 18, 2009

kame..hame ..ha

JUmaat lepas aku xde clas so petang tue dak rumah aku ajak tengok wayang kat melaka...aku pun g la sepanjang perjalanan tue bosan gak diorng tido...tapi yg buat tak bosan bile kete membe aku buat hal tersengguk-sengguk ...pehal plak aaa??? nasib lepas gak sampai melaka ....samapai je terus beli tiket n tengok kol 2.30 petang....mule2 aku ingat citer cam xbest je...tapi ok la sebabkan hero die encem aku bagi la citer nie 5 setengah bintang...huhuhu....die punye aksi sume cool la...tapi aku kecewa gak la coz citer nie origin die kat jepun patutnye orang jepun la gi expert buat...tapi bile holywood yg buat diorang banyak tinggalkan elemen penting kat citer nie...citer pun tak la meneyeluruh sangat ..paling penting xsampai 2jam...1 jam setengah pun tak sampai kot...nasib aku bawak kad mtrix dapat murah sikit kalu tak bazir gak duet aku tue...paling aku xlupe bile hero tue cakap ...KAME HAME HA.....

1 comment: