Tuesday, March 3, 2009

Posting Sampai Mengigau

Nie ade kisah lucu sket ar nak share...baru2 nie sebabkan aku taksub sangat nak posting kat blog aku sampaikan aku mengigau ....hahaha....macam nie kisahnye mase hari selasa lepas clas aku sampai pukul 12 itupun kuar awal..sampai rumah xsempat2 nak salin baju aku terus online la...post la cerite yg patut....sebabkan mate aku nie da ngantuk sangat dalam pada aku tgh post kat blog tue rupe2nye aku tertidur sambil duduk...mengikut cerite membe bilek aku die perhati aku tido dengan penih mina sambil ketawa die xnak kejut aku sebab kesian tengok keadaan aku yg cam letih sangat tue...tetibe die dengar aku cakap 'da siap' dua tiga kali gak la ...mule die ingt aku cakap kat handhone tapi bile tengok mate aku lelappastu bercakap2 sah la yang aku tengah mengigau hahahah....
Tak berape lame tue gak aku tersedar la...lega mate aku nie rase macam tido lame sangat tap cume 10 minit je....bile aku sedar membe bilek aku terus tanye nape aku cakap 'da siap' banyak kali mase tido tadi..aku pun pikir la..rasenye aku tak mengigau pun tapi die beriye2 kate aku ngigau...dah lame tue baru la ku ingat yg aku cakap 'da siap' banyak kali coz aku teringat yg aku mimpi masuk clas IM ..pastu PM Kamel tanye kat dak2 clas aku sape yg da banyak post n orang paling awal sekali menjawab adalah aku...yg pasti dalam mimpi tue aku jadi seorang yg nekad dan tekad ngan jawapan aku n kawan2 yg laen cume diam (ntah2 aku sorang je agaknye dalam class tue??)..ntah la mimpi je pun.....hahaha

No comments:

Post a Comment