Saturday, January 31, 2009

Hidup Islam...Tabik Erdogan....HANCUR ISRAEL

Semalam kita dikejutkan dengan insiden perdana menteri Turki iaitu Recep Tayyip Erdogan yang nampak begitu lantang dan hilang sabar apabila bertikam lidah dengan Presiden Israel Shimon Peres berhubung serangan negara yahudi (laknatullah) itu ke atas Gaza. Sememangnya sebagai seorang yang beragama islam saya menyokong sepenuhnya perjuangan rakyat Palestin itu begitu juga saya pertahankan segala apa yang diperkatakan oleh presiden turki itu. Walau apa juga urusan yang kita lakukan selagi kita berhubung dan bekerjasama dengan kaum yahudi selagi itulah sikap berat sebelah akan diamalkan seperti yang dilakukan oleh moderator David Ignatius semasa persidangan ekonomi dunia di Davos dimana beliau lebih memihak kepada si yahudi laknat itu. Sekali sikap tokoh korporat dan pemimpin dunia seolaholah menyokong kezaliman pencerobohan zionis di Gaza apabila mereka boleh bertepuk tangan dan bersorak tatkala si tua kutuk Shimon Peres merepek-repek mempertahankan tindakan keji itu.Apapun sekalung tahniah dan syabas buat Recep kerana kelantangan beliau, kita perlu tahu kaum yahudi ini sangat bijak dalam mengekploitasi keadaan dan sentiasa berbohong supaya semua orang tunduk dan simpati pada mereka.



Seharusnya mereka perlu rasa malu kerana menjadi bangsa yahudi yang sememangnya tidak layak menduduki barang seinci pun tanah di muka bumi tuhan. Sepatutnya mereka perlu sedar dari zaman nabi-nabi dahulu Allah memberi pertolongan kepada mereka kerana Allah maha tahu bahawa kaum yahudi ini sampai bila-bila tidak akan berubah sekalipun mereka diberikan hidup 1000 tahun sememangnya mereka ini terkenal sebagai kaum yang melampaui batas, tidak bersyukur, penipu dan makhluk perosak paling berbahaya di muka bumi ini. Sesungguhnya inilah yang dikatakan sebagai kaum yang selalu menggunakan nafsu berbanding akal fikiran yang Allah anugerahkan kepada mereka tetapi sedkit pun tidak mahu digunakannya.



Oleh itu Allah ingin supaya kita umat islam jangan sesekali mencontohi sikap yahudi ini dan supaya kita ambil pengajaran berguna daripada sikap keji yahudi ini. Disebabkan sikap buruk yang mereka miliki dan warisi ini menyebabkan mereka adalah kaum yang paling tamak di mana kita dapat lihat apa juga bidang perniagaan akan dibolot oleh kaum ini kerana mereka ingin menguasai dunia dan mahu semua pihak mengikut segala telunjuk mereka. Inilah yang kita dapat lihat dimana komuniti yahudi ini mempengaruhi dan melobi pemimpin , politik, ekonomi di Amerika Syarikat , lihat sahaja berapa ramai presiden AS yang dipilih perlu menyatakan persetujuan menyokong padu yahudi dan Israel. Saya sama sekali tidak mengharapkan apa perubahan besar yang akan dilakukan oleh Barack Obama ini kerana beliau mengkhianati agama islam dengan menyokong secara membabi buta kerenah Israel.



Israel perlu tahu bahawa mereka tidak akan selamanya berada dipuncak dan apabila sampai masanya mereka akan tersungkur bersama-sama senjata yang mereka gunakan untuk membunuh rakyat Palestin yang tidak berdosa ini kerana akan tiba suatu masa nanti seperti yang dijanjikan Allah yang maha besar itu bahawa orang-orang islam akan bangkit berperang dan memusnahkan negara yahudi dan kembalikan semula tanah milik orang islam kepada yang sepatutnya. Di saat menghadapi kehancuran inilah yahudi akan menjadi kaum yang paling lemah lagi pengecut.

No comments:

Post a Comment